Děkovačka propojuje
e-shopy a zajišťuje příliv nových zákazníků
Získejte zákazníky, které nemáte šanci získat z tradičních marketingových kanálů.

Vyzkoušejte na měsíc zdarma!
SPOLUPRACUJEME

Spolupracujeme mimo jiné s těmito e-shopy

+250
Zapojených e-shopů
+150000
Stažených kuponů
+150000
E-mailů zákazníků pro oslovení e-mail marketingem
DĚKOVAČKA

Jak to funguje?

Poděkujte svým zákazníkům a získávejte nové

Díky Děkovačce získáte zákazníky, kteří jsou zvyklí nakupovat online a kteří jsou právě teď v “nákupní náladě”. Celý systém funguje na principu získávání zákazníků mezi vzájemně nekonkurenčními e-shopy. Po nákupu na e-shopu “A” je zákazníkovi poděkováno nabídkou slev a slevových kuponů na e-shop “B”, “C”, “D” a naopak.

  • Získáváte loajální zákazníky, kteří dostávají dárek a zároveň nové zákazníky
  • Garantujeme bezkonkurenčnost e-shopů
  • Čím více objednávek máte, tím více vás propagují jiné e-shopy
  • Děkovačka je výkonnostní marketingový kanál, neplatí se nikdy dopředu

Více o tom, jak Děkovačka funguje se dozvíte na našem blogu.

Jak motivujeme zákazníky k použití Děkovačky?

Děkovačka nezasahuje do nákupního procesu zákazníka ale udržuje jeho pozornost po nákupu. Na děkovací stránce vašeho e-shopu je zákazníkovi zobrazen widget s nabídkou dárku. Po kliknutí se zákazník dostává na přistávací stránku, kde si může vybrat až 3 exkluzivní kupóny od jiných, s vámi nekonkurenčních e-shopů. To stejné se potom děje s vašim slevovým kódem na ostatních e-shopech.

  • Děkovačka nezasahuje do nákupního procesu e-shopu
  • Zákazník má 15 minut na získání kódů, potom už nejsou dostupné
  • Integrace pomocí jednoho kódu na děkovací stránce
  • Náš algoritmus zajišťuje férové zobrazování slevových kódů
Děkovačka

Rozšíření mailové databáze pro e-mail marketing

Když si zákazník pošle vás slevový kupón do e-mailu, je tento e-mail dostupný pro vás ke stažení v administraci Děkovačky. Tyto e-maily získáváte i od zákazníků, kteří si kupón stáhli ale nevyužili. Můžete je tak oslovit přes e-mail marketing.

Vylepšujte pozice svých kupónů díky bidovacímu systému

Chcete získat více objednávek díky Děkovačce? Využijte našeho bidovacího systému. Na přistávacích stránkách jsou dostupné placené plochy, které můžete díky bidovacímu systému obsadit a získat lepší zobrazení pro váš slevový kupón. Lepší zobrazení kupónu vede k většímu stahování slevových kódů a konečně k více objednávkám.

  • Bidovat můžete na 4 placené pozice
  • Díky pokročilým reportům můžete optimalizovat své PNO
  • Na placených plochách můžete propagovat několik různých kupónů
  • Data v reálném čase
Děkovačka

Zaujalo Vás co Děkovačka dovede? Neváhejte nás kontaktovat.

Kontaktujte nás
REFERENCE

Co o nás říkají naši zákazníci?

Šárka Kaiserová
ředitelka provozu, práva & procesů v KetoDiet Europe SE

S Děkovačkou spolupracujeme od února 2023. Líbí se nám zejména mechanika fungování Děkovačky, kdy jejím prostřednictvím cílíme na uživatele v nákupním rozpoložení, mimo naše vlastní marketingové kanály. Implementace nástroje je jednoduchá, správa rozhraní intuitivní. Za příjemnou cenu jsme tak s minimem úsilí získali tržby, které bychom jinak pravděpodobně neměli, nebo je získali dráž.

Případová studie – za 11 měsíců fungování Děkovačky:

Celkový přivedený obrat: 452 883 Kč

Náklady: 31 240 Kč

Případová studie na našem blogu.

Dragan Gašić
CEO CBDstar

Děkovačku používáme od začátku roku 2022. Děkovačka je pro nás jedním z hlavních zdrojů získávání e-mailových kontaktů na zákazníky, které následně oslovujeme našim e-mailovým marketingem. Líbí se mi převrácený princip slevových kuponů, který využíváme na získávání nových zákazníků pro náš e-shop.

Mojmír Jaroš
CEO

Case study – za rok fungování Děkovačky:

Celkový přivedený obrat: 123 072 Kč

Celkem přivedených objednávek: 28

Celkem přivedených unikátních e-mailů do databáze: 532

PNO: 8,8 %

Case study na našem blogu.

Daniela Klose
Affiliate Manažerka Světla24.cz

S Děkovačkou velmi úspěšně spolupracujeme od roku 2021. Integrace byla velmi snadná a náš kontaktní člověk je skvělý! Využíváme systém pro náš český i slovenský e-shop.

Tento model je skvělým WIN-WIN modelem mezi námi a ostatními obchody pro získávání potenciálních nových zákazníků a je to také dobrý systém, jak našim zákazníkům nabídnout malý dárek navíc.

Jiří Svoboda
Specialista e-mail marketingu Swissten.eu

Case study za půl roku fungování Děkovačky pro Swissten.eu:

K 20. dubnu 2023.

Počet nových e-mailových adres v databázi: +350

Počet nových objednávek: +53

Automatizovaně, díky Děkovačce.

Odkaz na přednášku z Czech Online Expo.

Z našeho blogu

Můžete nás znát z médií