PŘÍPADOVÁ STUDIE
25. 09. 2024
Případová studie: Kärcher
Karcher.cz s děkovačkou spolupracuje od března 2022. Přinášíme Vám čísla výkonu Děkovačky pro Kärcher za rok 2023.
Důležitá čísla z Děkovačky
Sledovaná metrika | Hodnota |
---|---|
Celkový přivedený obrat: | 912 720 Kč |
Celkem získaných e-mailů | 21 627 |
Počet prodejů | 273 |
PNO | 4,95 % |
ROAS | 2020 % |
TIP pro vás: Děkovačku můžete využít na měsíc zdarma! Stačí se registrovat do CZ nebo SK Děkovačky a začít.
Jak kampaň na Děkovačce vypadá:
Karcher pracuje aktivně s kupony v Děkovačce a často se mění tak, aby odpovídaly akcím probíhajícím na samotném e-shopu. Aktuálně nabízejí velmi jednoduchý a skvěle fungující kupón na 20 % slevu ma domácí pomocníky.
Kupón je navíc omezen tak, aby nebylo možné zakoupit již zlevněné zboží z e-shopu. Úspěšné e-shopy v Děkovačce vytvářejí na míru obrázek akce, aby přitáhla ještě více zákazníků, stejně tak, jako to dělá Karcher.
Tento kupón se zobrazuje v průměru na 4 - 5 pozici na stránce s kupony.
Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 měsíců
- Díky našemu systému si Kärcher rozšířil e-mailovou databázi na potenciální zákazníky o 21 627 kontaktů, které mohou využít pro e-mailový marketing, remarketing nebo další marketingové aktivity.
- Za 12 měsíců fungování jsme přivedli e-shopu obrat v hodnotě 912 720 Kč s celkovým PNO pod 5 %!
- Náklady na reklamu vyšly na 45 180 Kč
- ROAS reklamy je skvělých 2020 %!