Studie:Jak e-shopy v ČR pracují
se slevovými akcemi a slevovými kupony
Cíl studie
Tato studie má za cíl zjistit jakým způsobem využívají české e-shopy slevy a slevové kupony a jak s nimi pracují. Sbíraná data jsou anonymní a výsledky studie budou prezentovány na konferencích Ecommerce Day, na webech našich partnerů, v médiích a na webu Děkovačky.
Pokud chcete, můžete na konci dotazníku vložit svůj e-mail, na který poté taky výsledky zašleme. (je to nepovinné a nebude se na e-mail posílat žádná reklama)
Vyplnit dotazník zabere zhruba 10 – 15 minut.
Jako odměnu za vyplnění dotazníku dáváme e-shopům dodatečných 14 dní zdarma k využívání Děkovačky.
Pokud o tuto odměnu máte zájem, pak prosím napište na info@dekovacka.cz
Chci vyplnit dotazník