Automatizační scénář na propojení Děkovačky s Leadhubem

20. 1. 2025

Chcete-li propojit Děkovačku s e-mailovým nástrojem Leadhub, budete potřebovat API klíč. Tento klíč získáte od podpory Leadhubu, na základě Vaší žádosti.

Ten vložíte přímo ve své administraci v Děkovačce. 

Od tohoto okamžiku se budou nově získané kontakty přes Děkovačku automaticky importovat do vaší základní odběratelské databáze “Newsletters”, kterou máte již připravenou ve svém účtu v Leadhubu.

Registrací do Děkovačky vaši odběratelé zároveň udělují souhlas se zasíláním marketingových sdělení. Tím pádem na ně můžete cílit všechny e-mailingové kampaně.

Jak poznáte, které kontakty se přihlásily z Děkovačky?

Všem kontaktům bude automaticky přidělena značka “dekovacka”. 

Díky tomu si vždy dokážete tyto kontakty jedním kliknutím vysegmentovat a jednoduše na ně nastavit cílení e-mailových kampaní. Stačí vybrat segmentační pravidlo “Značky – dekovacka”. 

Navíc si můžete nastavit i časové období, ve kterém byly tyto kontakty označeny a kampaně tak lépe přizpůsobit.

Jakou nastavit automatizaci pro nové kontakty z Děkovačky?

Je velmi pravděpodobné, že nově získané kontakty z Děkovačky vás nebudou znát. Právě proto využijte příležitosti a personalizovanou komunikací pomocí automatizovaných scénářů se jim představte.

Jak nastavíte 1. uvítací e-mail pro kontakty z Děkovačky?

Pokud chcete novým odběratelům poslat uvítací e-mail okamžitě po jejich přihlášení, můžete nastavit automatickou kampaň následujícím způsobem:

V případě, že byste odeslání e-mailu rádi odložili, stačí nastavit dobu (například 1 hodina), po které má být e-mail odeslán od chvíle přihlášení kontaktu přes Děkovačku.


Jak aktivovat odběratele, kteří nenakoupili?

Může se stát, že váš nově přihlášený odběratel nevyužije slevového kódu z Děkovačky. Vzhledem k tomu, že kontakt (e-mailovou adresu) už máte, byla by škoda ho nezkusit později znovu reaktivovat. Dejte mu dostatečnou motivaci k vytvoření první objednávky.

Vytvořte si segment odběratelů se značkou “dekovacka”, kteří se přihlásili například před více než 3 nebo 6 měsíci a nenakoupili (“není zákazník”).

Pošlete jim automatický, personalizovaný e-mail se slevovým kupónem, dárkem k nákupu nebo třeba dopravou zdarma.

Jakými způsoby můžete s kontakty z Děkovačky komunikovat?

Posílejte jim:

Propojení Děkovačky s Leadhubem vám otevře spoustu možností, jak lépe komunikovat s novými kontakty získanými z Děkovačky. Nevíte, jak propojit děkovačku s Leadhubem? Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, který vám krok za krokem ukáže, jak na to.

Doufáme, že vám celkový návod usnadnil napojení na Leadhub. Pokud byste narazili na jakékoliv další otázky nebo potřebovali další pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu, abychom vám s čímkoliv pomohli!

 

Můžete nás znát z médií