Jak vytvořit atraktivní slevový kupón
V tomto článku si povíme více o tom, jak vytvořit atraktivní slevový kupón, který bude lákat zákazníky k poslání na e-mail. Na stránce se slevovými kupony jsou na první pohled viditelné 3 věci a to:
- Výška slevy
- Název kupónu
- Banner akce
Výška slevy
Výška slevy záleží na mnoha faktorech a nelze stanovit univerzální výšku slevy pro každý segment. Můžeme Vám ale poskytnout návod jak na danou výšku slevy přijít.
Výška slevy podle marže / PNO
Podívejte se na svou marži za jednotlivé kategorie a podle ní vybírejte slevu takovou, aby se vám vyplatilo produkt prodávat. Samozřejmě berte v potaz i náklady, které jsou spojené s Děkovačkou.
Benchmark odvětví
Dalším způsobem je podívat se na vaši konkurenci a určit podobnou výšku slevy. Máme pro vás ale další dva způsoby.
- Děkovačka vytvořila největší studii na slevy a akce v ČR. Její výsledky naleznete v tomto článku. Mezi nimi průměrnou výšku slevy.
- Průměrná výška slevy podle kategorií, které můžete najít na slevových portálech. (viz obrázek)
Název kuponu
Název kuponu je jediný text, který uživatel uvidí a měl by z něho jasně vědět o co se jedná. Texty nedělejte příliš dlouhé ale spíše výstižné.
Příklady vhodných názvů kuponů:
- 1 000 Kč voucher na víno
- Sleva 12% na prvotřídní arktické ryby
- Sleva 10 % na keto dietu
- 20% sleva na pomocníky do domácnosti
- Zhubněte se slevou 5 %
- Sleva 25% na ochranná skla a fólie
- Sleva 10 % na lůžkoviny s nanomembránou pro alergiky
- Sleva 15 % na všechny šperky
Textaci si samozřejmě upravte podle sebe, tak aby odpovídala vašemu odvětví a e-shopu.
Banner akce
Banner akce má v Děkovačce pevné rozměry a to 500 x 283 px (ve formátu PNG). Tento obrázek je největším prvkem slevového kuponu a zaujme nejrychleji zákazníkovu pozornost.
Na banneru by mělo být jasně vidět, jaké zboží prodáváte nebo v jakém odvětví je váš e-shop.
Na banner NEdávejte:
- své logo,
- plochu s hodně textem,
- drobný text, který nejde přečíst,
- obrázky s nízkým rozlišením