NÁVODY
Kalendář 25. 09. 2024

Jak vytvořit atraktivní slevový kupón

V tomto článku si povíme více o tom, jak vytvořit atraktivní slevový kupón, který bude lákat zákazníky k poslání na e-mail. Na stránce se slevovými kupony jsou na první pohled viditelné 3 věci a to:

  • Výška slevy
  • Název kupónu
  • Banner akce

Kupony na dekovacce

 

Výška slevy

Výška slevy záleží na mnoha faktorech a nelze stanovit univerzální výšku slevy pro každý segment. Můžeme Vám ale poskytnout návod jak na danou výšku slevy přijít.

Výška slevy podle marže / PNO

Podívejte se na svou marži za jednotlivé kategorie a podle ní vybírejte slevu takovou, aby se vám vyplatilo produkt prodávat. Samozřejmě berte v potaz i náklady, které jsou spojené s Děkovačkou.

Benchmark odvětví

Dalším způsobem je podívat se na vaši konkurenci a určit podobnou výšku slevy. Máme pro vás ale další dva způsoby.

  1. Děkovačka vytvořila největší studii na slevy a akce v ČR. Její výsledky naleznete v tomto článku. Mezi nimi průměrnou výšku slevy.
  2. Průměrná výška slevy podle kategorií, které můžete najít na slevových portálech. (viz obrázek)

Slevy podle odvětví

Název kuponu

Název kuponu je jediný text, který uživatel uvidí a měl by z něho jasně vědět o co se jedná. Texty nedělejte příliš dlouhé ale spíše výstižné.

 

Příklady vhodných názvů kuponů:

  • 1 000 Kč voucher na víno
  • Sleva 12% na prvotřídní arktické ryby
  • Sleva 10 % na keto dietu
  • 20% sleva na pomocníky do domácnosti
  • Zhubněte se slevou 5 %
  • Sleva 25% na ochranná skla a fólie
  • Sleva 10 % na lůžkoviny s nanomembránou pro alergiky
  • Sleva 15 % na všechny šperky

Textaci si samozřejmě upravte podle sebe, tak aby odpovídala vašemu odvětví a e-shopu.

Banner akce

Banner akce má v Děkovačce pevné rozměry a to 500 x 283 px (ve formátu PNG). Tento obrázek je největším prvkem slevového kuponu a zaujme nejrychleji zákazníkovu pozornost.

 

Na banneru by mělo být jasně vidět, jaké zboží prodáváte nebo v jakém odvětví je váš e-shop.

 

Na banner NEdávejte:

  • své logo,
  • plochu s hodně textem,
  • drobný text, který nejde přečíst,
  • obrázky s nízkým rozlišením

 

 

Ukázky dobře vytvořených a skvěle fungujících slevových kuponů