Měníme způsob využití slev v e-commerce

Naše mise

Naším posláním je propojit e-shopy do unikátní sítě, která využívá sílu děkovacích stránek k budování nových obchodních příležitostí. Děkovačka přináší inovativní přístup k marketingu, který zákazníkům odhaluje nové značky a e-shopům umožňuje růst prostřednictvím vzájemné spolupráce.

Věříme, že děkovací stránka je víc než jen závěr nákupního procesu – je to klíčový moment, kdy lze zákazníka inspirovat k dalším objevům. Naším cílem je pomáhat e-shopům získávat zákazníky, kteří by je jinak nenašli, a přitom zůstat věrní hodnotám transparentnosti a nekonkurenčnosti.

Od svého vzniku jsme odhodláni podporovat komunitu online obchodníků v Česku a na Slovensku a přinášet inovativní řešení, která zvyšují efektivitu a snižují náklady na akvizici zákazníků. Společně měníme způsob, jakým se vnímá děkovací stránka – z pasivního kroku na klíčovou příležitost k růstu.

  • Spolupráce

  • Férovost

  • Transparentnost

  • Důraz na akvizici nových zákazníků bez narušení jejich nákupní zkušenosti

Naši spokojení zákazníci
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo

Vytváříme nové marketingové příležitosti pro e-shopy

Domluvit si online schůzku

Děkovačka propojuje e-shopy od roku 2021

Jsme Děkovačka – jedinečná česká platforma, která přeměňuje děkovací stránky e-shopů na efektivní marketingový kanál. Od roku 2021 propojujeme e-shopy v síti, která vzájemně podporuje růst prodejů a přivádí nové zákazníky.

Naším posláním je pomáhat e-shopům získat zákazníky, které nelze oslovit tradičními marketingovými cestami. Využíváme princip reciprocity, kdy zákazníci po úspěšném nákupu dostanou exkluzivní slevové kupóny od partnerských e-shopů, vždy nekonkurenčních.

Obrázek

Děkovačka znamená

  • Noví zákazníci – oslovujeme lidi, kteří jsou právě v nákupní náladě.
  • Jednoduché napojení – snadná integrace na všechny typy e-shopů.
  • Výkonnostní marketing bez fixních nákladů – platíte jen za přivedené zákazníky.
  • Podpora růstu e-shopů – sdílíme kontakty a zvyšujeme efektivitu e-mailového marketingu.

Naše síť spojuje stovky e-shopů v Česku a na Slovensku, přičemž denně pomáháme objevovat nové nákupní příležitosti. Jsme přesvědčeni, že spolupráce je klíčem k úspěchu, a těšíme se, až i váš e-shop přivítáme v naší rodině.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Potkejte se s námi

Když zrovna nejsme schovaní za počítači, tak nás můžete potkat na mnohých akcích, konferencích a výstavách zaměřených na rozvoj e-shopů.

Seznamte se členy našeho týmu

Jaroslav Janíček

Jaroslav Janíček

CEO

S online podnikáním jsem začal v roce 2011, kdy jsem si založil s kolegou e-shop na šperky a hodinky. Od té doby jsem se začal aktivně zajímat o možnosti marketingu pro e-shopy a moje vášeň byla na světě. V roce 2021 jsme spustili první verzi Děkovačky, která přináší nový marketingový kanál pro české a slovenské e-shopy. Mám rád cestování, squash, chataření a dobré jídlo.

Zobrazit více
Anna Vrbková

Anna Vrbková

Account Manažerka

Jmenuji se Anna a v Děkovačce působím na pozici Account manažera. Co to znamená? Jsem tady pro vás, kdykoliv budete potřebovat pomoc nebo řešit nějaký problém – stačí zavolat a společně najdeme řešení. Věnuji se ale taky marketingu, jako je psaní článků, správa sociálních sítí a další kreativní aktivity, které pomáhají Děkovačce růst.
Ve svém volném čase ráda chodím do přírody. Když si chci odpočinout, nejraději vyrážím na hory, kde si dokážu nejlépe vyčistit hlavu.

Zobrazit více

Co o nás říkají naši zákazníci?

Domluvte si s námi online schůzku
Dagmar Lambertová
Specialist for Sales On-line Channels

Kärcher.cz s Děkovačkou spolupracuje od března 2022. Kärcher.cz pracuje aktivně s kupony v Děkovačce a často se mění tak, aby odpovídaly akcím probíhajícím na samotném e-shopu. Aktuálně nabízejí velmi jednoduchý a skvěle fungující kupon na 20% slevu na domácí pomocníky.

  • Celkový přivedený obrat: 912 720 Kč
  • Celkem získaných e-mailů: 21 627
  • PNO: 4,95 %
  • Náklady na reklamu: 45 180 Kč

Celá případová studie na našem blogu.

Šárka Kaiserová
ředitelka provozu, práva & procesů v KetoDiet Europe SE

S Děkovačkou spolupracujeme od února 2023. Líbí se nám zejména mechanika fungování Děkovačky, kdy jejím prostřednictvím cílíme na uživatele v nákupním rozpoložení, mimo naše vlastní marketingové kanály. Implementace nástroje je jednoduchá, správa rozhraní intuitivní. Za příjemnou cenu jsme tak s minimem úsilí získali tržby, které bychom jinak pravděpodobně neměli, nebo je získali dráž.

  • Případová studie – za 11 měsíců fungování Děkovačky: Přečíst případovou studii
  • Celkový přivedený obrat: 452 883 Kč
  • Náklady: 31 240 Kč
Dragan Gašić
Dragan Gašić
CEO CBDstar

Děkovačku používáme od začátku roku 2022. Děkovačka je pro nás jedním z hlavních zdrojů získávání e-mailových kontaktů na zákazníky, které následně oslovujeme našim e-mailovým marketingem. Líbí se mi převrácený princip slevových kuponů, který využíváme na získávání nových zákazníků pro náš e-shop.

Daniela Klose
Daniela Klose
Affiliate Manažerka Lumories.cz

S Děkovačkou velmi úspěšně spolupracujeme od roku 2021. Integrace byla velmi snadná a náš kontaktní člověk je skvělý! Využíváme systém pro náš český i slovenský e-shop.

Tento model je skvělým WIN-WIN modelem mezi námi a ostatními obchody pro získávání potenciálních nových zákazníků a je to také dobrý systém, jak našim zákazníkům nabídnout malý dárek navíc.

Jiří Svoboda
Jiří Svoboda
Specialista e-mail marketingu Swissten.eu

Case study za půl roku fungování Děkovačky pro Swissten.eu:

K 20. dubnu 2023.

  • Počet nových e-mailových adres v databázi: +350
  • Počet nových objednávek: +53

Automatizovaně, díky Děkovačce.

Odkaz na přednášku z Czech Online Expo.

Můžete nás znát z médií